AAA http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chl=http%3A%2F%2Fkorczyna.pl%2Fwiadomosc%2Fzlot-4x4-korczyna-krasna&chs=350x350&chld=L|4

Aktualność

08-08-2018Zlot 4x4 KORCZYNA - KRASNA

Po raz kolejny pragniemy spotkać się z Wami podczas Zlotu 4x4.Po wielu latach przyszedł czas na zmiany. W tym roku impreza trwać będzie jeden dzień (2 września – niedziela) a uczestnicy będą mieli do pokonania 4 próby sportowe na dwóch zmodyfikowanych torach w Krasnej (gmina Korczyna). 
Tradycyjnie zrobimy wszystko aby dobra zabawa i bezpieczeństwo uczestników oraz kibiców szły w parze także w tym roku.
Do Zobaczenia!
Wójt Gminy Korczyna
GOK w Korczynie
Jasielski Klub Motorowy i Ratownictwa Drogowego


INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW
- Biuro Zlotu – KARCZMA „STARY LWÓW W KRASNEJ – (gmina Korczyna)
- Wjazd: 150 zł od załogi (w tym: identyfikatory dla członków załogi, naklejka, nr startowy, pakiet promocyjny)
- Profesjonalna obsługa sędziowska
- Możliwość utworzenia stoisk
- ZAREZERWOWANA POGODA!
- Noclegi - możliwość rezerwacji noclegów w gospodarstwach agroturystycznych w pobliżu miejsca Zlotu. http://korczyna.pl/strona/agroturystyka

Kontakt i zgłoszenia:
Uwaga! ILOŚĆ ZAŁÓG OGRANICZONA - PROSIMY O DOKONYWANIE ZGŁOSZEŃ POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ (podać dane: Imię i nazwisko kierowcy i pilota, adres kierowcy, marka samochodu)
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO DNIA 27 sierpnia 2018 r. Gminny Ośrodek Kultury w Korczynie
Wojciech Tomkiewicz
tel./fax 13 43-543-84
kom. 502 420 831
e-mail: 4x4czarnorzeki@wp.pl

Program czasowy Zlotu:
1 września 2018 r. (sobota)
17:00
– rozpoczęcie pracy Biura Zlotu - rejestracja Załóg – Karczma STARY LWÓW w Krasnej
20:00 – zakończenie pracy biura Zlotu - karczma STARY LWÓW w Krasnej

2 września 2018 r. (niedziela)
7.00 – 9.00
– rejestracja załóg w biurze Zlotu - Karczma STARY LWÓW w Krasnej
9.45 – oficjalne otwarcie Zlotu (tory „STARY LWÓW”) w Krasnej gm. Korczyna, odprawa zawodników, próby sportowe samochodów terenowych
- zakończenie Zlotu – rozdanie pucharów i medali – po zakończeniu prób sportowych (w godzinach wieczornych)

REGULAMIN (niebawem)

FOTO Z ROKU 2017 



Podziel się: